عوامل راهیان نور وظیفه سنگینی در مسیر حفظ انقلاب بر عهده دارند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: عوامل راهیان نور و مسؤولانی که در سنگرهای فرهنگی به کشور خدمت‌رسانی می‌کنند، وظیفه سنگینی در مسیر حفظ انقلاب بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۳۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل از فارس ، سردار بهمن ریحانی در مراسم اختتامیه راهیان نور سال 95 و مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران و خادمان راهیان نور که پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی بعثت برگزار شد، اظهار داشت: امروزه نقش آموزشی فرهنگ‌سازی اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس دارای اهمیت بسیاری است، چرا که استکبار و دشمنان اسلام به دنبال بی‌هویت کردن فرهنگ غنی ما هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: جهاد اکبر و جهاد اصغر در کشور دارای تعاریف خاصی است، اما مسئله مهم کار در بخش فرهنگی و مبارزه با حربه‌های دشمنان اسلام است که کم رنگ کردن آرمان‌های انقلاب و تغییر باورهای جوانان را در برنامه خود دارند.

وی جهاد کبیر را مبارزه فرهنگی در مقابل فرهنگ سکولاری عنوان و خاطرنشان کرد: این نوع جهاد نقش موثری در کنار سایر خدمات مختلف در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

ریحانی از مشارکت جوانان انقلابی در پیاده‌روی حماسه‌ غرورآفرین بازی‌دراز به‌عنوان کار بزرگ فرهنگی یاد کرد و تصریح کرد: فرهنگ ما جا افتاده است.

این مسؤول به نقش موثر متولیان فرهنگی به ویژه عوامل راهیان نور استان در اشاعه و ترویج آرمان‌ها، اهداف اسلام و انقلاب اشاره و بیان کرد: مسؤوولانی که در سنگرهای فرهنگی به کشور خدمت‌رسانی می‌کنند وظیفه سنگینی به عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار